Gratis verzending vanaf 75,00 EUR - persoonlijke levering in de regio Maaseik - Dilsen-Stokkem - Maasmechelen

Veelgestelde vragen


Hieronder kan je antwoord vinden op de meest gestelde vragen. Mocht je toch nog een vraag hebben, kan je steeds met ons contact opnemen via de contact-pagina.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kan een bestelling plaatsen door : 

  1. het gewenste product te kiezen, 
  2. vervolgens jouw maat te selecteren 
  3. tenslotte op “in shopping bag” te klikken 

Hierna wordt het product in je winkelwagentje geplaatst!  

Ben je klaar met shoppen en wil je jouw bestelling voltooien? Klik dan simpelweg op bestelling afronden. Je wordt dan doorverwezen naar de check-out pagina, waar je alle stappen tot aan de betaling kan volgen 

Wanneer de betaling gelukt is ontvang je een orderbevestiging met de bijhorende factuur via mail.  

Kan ik een item passen?  

Heb je een artikel gezien dat je leuk vindt, maar twijfel je aan de maat ? Dan kan je altijd bij ons langs komen om te passen.

Wij stellen onze showroom graag voor jullie open. Stuur ons een mailtje en we plannen samen een moment in. 

Ook kunnen wij bij jou langs komen (regio Maasmechelen - Maaseik) voor het passen van het artikel.

Ik wil een item bestellen, maar het is niet meer op voorraad. Komt dit weer binnen? 

Wij houden onze collectie graag exclusief. We werken daardoor met vaak wisselende items. Het komt dan ook voor dat bepaalde items snel uitverkocht zijn 

Ben je helemaal verliefd op een bepaald item ? Wil je graag op de hoogte gehouden worden als het terug binnen komt? Stuur ons dan zeker een e-mail. Dan kijken wij of we het eventueel terug binnen kunnen krijgen.  

Houd ook zeker onze sociale media in de gaten, hier worden steeds alle nieuwtjes gepost!  

Wat zijn de verzendkosten? 

De verzendkosten binnen België bedragen € 5,70 en binnen Nederland € 8,90.  

Vanaf €75,00 wordt je bestelling gratis verzonden binnen België.
Binnen Nederland is
 er gratis verzending vanaf €125,00.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden en geleverd? 

Natuurlijk wil  jij je aankoop zo snel mogelijk ontvangen. Daarom doen wij ons uiterste best om je pakketje zo snel mogelijk te verzenden. 

Bestel je op werkdagen voor 14:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden.  In de meeste gevallen heb jij je items de volgende dag al in huis.  

Bestellingen op vrijdagnamiddag na 14:00 uur worden pas op maandag verzonden. 

Bij bestellingen uit Nederland kan de levering 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen. 

Soms duurt de levering van een pakketje wat langer. Dit is meestal te wijten aan drukte bij de pakketdiensten. Heb jij je pakketje na 3 werkdagen nog niet in huis? Gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen!  

Krijg ik een track & trace code om mijn pakket te volgen? 

Na verzending van je pakket, ontvang je een mail met de bijhorende track & trace code. Hiermee kan je de status van je pakket makkelijk opvolgen. 

Heb je geen mail gekregen? Controleer dan zeker je spamfolder of kijk in je account je emailadres na.  

Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling, kan ik deze nog aanpassen?  

Wij zijn niet altijd in de mogelijkheid om een geplaatste bestelling aan te passen.  

Als je zo snel mogelijk contact met ons opneemt, kunnen we nakijken of we het probleem nog kunnen oplossen.

Als je bestelling al verzonden is, kan het foute artikel nog altijd geretourneerd worden.

Ik was niet thuis toen men mijn pakje wilde afleveren! Wat moet ik nu doen? 

De postbode/koerier heeft normaal gesproken een briefje achtergelaten in je brievenbus, waarmee je je pakje kunt gaan afhalen in een postkantoor of postpunt

In sommige gevallen werd het pakketje ook op een veilige plaats achtergelaten (meestal door jou aangegeven). 

Hoe gebruik ik een kortingscode? 

Bij het afrekenen is er een vakje “kortingscode” voorzien. Hier kan je je kortingscode ingeven. Let wel, het systeem kan maar één code per bestelling accepteren.  

Ik heb mijn bestelling betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen! Wat nu? 

Wanneer een bestelling betaald en gelukt is, ontvang je steeds een orderbevestiging. 

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je spamfolder in je mailbox.  Kan je daar ook geen mail terugvinden, is er mogelijk iets fout gegaan bij met het invullen van je e-mailadres. Controleer dit dan even in je account.

Is dit niet het geval, maar de betaling is wél van je rekening gegaan? Neem dan zeker zo snel mogelijk contact met ons op via mail en dan zoeken wij dit verder uit.  

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren? 

Je kan je artikelen steeds binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Meer informatie kan je terugvinden op de pagina "verzending / ruilen / retourneren".

Mijn artikel werd beschadigd/verkeerd geleverd, wat moet ik nu doen?  

Wij doen ons uiterste best om een verkeerde levering of de levering van een beschadigd artikel te vermijden. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, vragen we je om ons zo snel mogelijk een mail te sturen met vermelding van:

  •  je naam
  • het ordernummer
  • het artikel waarbij er iets mis is gegaan.
We controleren dan of we het artikel kunnen omruilen. 

Mochten we het gewenste artikel niet meer op voorraad hebben, geven we je de mogelijkheid om een ander artikel te kiezen of een terugbetaling te  krijgen.  

De retourkosten zijn uiteraard voor onze rekening.